Verkoopstrategie en moderne marketing

Samen bepalen we de verkoopstrategie, daarbij is het gezamenlijk bepalen van een verantwoorde vraagprijs een belangrijk onderdeel.

Vervolgens stellen we in overleg met u een mediaschema op. Ieder huis is tenslotte uniek. De doelgroep wordt vooraf goed in kaart gebracht.
Het pand wordt altijd uitgebreid geplaatst op Funda, de nummer 1 zoeksite van Nederland.

Omdat we lid zijn van de NVM hebben we de beste ranking op Funda.
Uw woning wordt uiteraard ook geplaatst op onze eigen website.

Uw woning krijgt een optimale presentatie. Iedere woning krijgt 2 hoofdfoto’s (en zoveel als nodig overige foto’s), welke de verbeelding van de geïnteresseerde meer en meer zal doen prikkelen.
Gebruiksvriendelijkheid is van groot belang bij het vasthouden van de aandacht van de potentiële koper. Daar hebben we goed naar gekeken.
Makelaardij Ankie! maakt o.a. gebruik van de bekende social media (Twitter, LinkedIn, Facebook, etc.) om te communiceren met haar klant en potentiële koper. Om een zo optimaal mogelijk bereik te hebben, plaatsen we uw woning ook op Facebook en Twitter. Zo kan de passende koper eerder gevonden worden.

Juist omdat het gebruik van smartphones en tablets enorm aan het groeien is hebben wij ervoor gekozen om onze website automatisch om te laten zetten naar een zogenaamde mobiele website. Hier spreekt de aandacht voor gebruiksvriendelijkheid voor zich. Juist omdat we zo intensief gebruik maken van deze media tools, zal uw woning sneller gevonden worden via Google, en dus gezien worden door potentiële kopers.

Makelaardij Ankie! probeert door deze inzet van social media en door inzet van haar eigen netwerk eraan bij te dragen dat er zoveel mogelijk traffic op de website van MakelaardijAnkie! wordt gegenereerd. Op die manier wordt de koper het snelst gevonden.